Click here to view Weekly Reggae/Dancehall Charts

Wednesday, May 9, 2007

Barry G Back To Life!!!!

Barry G... I back On His Feet Again... Praise GOD!!!!!!!!!!

Yow people dem sey wah nuh dem nuh dash it weh... Yeah Big Up Boogie Man Barry G... As a pickney I listened to him everyday pan RJR and wen mi did hear seh him get a stroke trust me mi feel it..... Yuh know sey a last night I was at the JCDC Popular Song Contest meeting when Jerry D was asking about him and if he was okay.... BARRY G di people in the industry love trust mi... yeah wi hoggish sometime but wi love wi one annada.......

Sey yah now same how mi a tink bout him mi get an invitation SEH HIM BACK ON HIS FEET AGAIN...




Bwoy Uncle Barry G... God a work wid di I... Mi glad fi si yuh well again..... Barry di prayazzz dem a work....

Love yah... Mystri a yuh pickney numba one fan.....

Blessed Love
Mystri

No comments: